petak, 31. siječnja 2014.

Zelena infuzija



''Zelena infuzija'' kako volim zvati svoje zelene Smoothie. Na samu pomisao na njih cure mi sline, za čijim božanstvenim okusom stalno žudim. Dodatno zadovoljstvo je kada znam da će mi moje stanice biti napunjene klorofilom i sunčevom energijom koja moje tijelo besprijekorno šiti od svih mogućih bolesti. Ponosna sam što sam svoje zdravlje stavila pod kontrolu. Ja sam na sirovoj prehrani i nikada se više ne bi vratila na kuhanu mrtvu hranu koja ja uzročnik svih bolesti. To vam od struke nitko neće reći, jer ljudi vole žderati, ne mareći za svoje zdravlje, i tako svi odreda, liječnici, farmaceuti, ''znanstvenici'' profesori, svi oni su ''kratkovidni''.
Teško mi je gledati ljude oko sebe kako su bolesni i kako pate, a pogotovo malu djecu čije zdravlje roditelji uništavaju hraneći ih kuhanom hranom. Oni su zapravo ubojice svoje djece.

                     A sada s riječi na dijela



Poklanjam vam jedan receptić svoje ''Zelene infuzije'' koja se svakodnevno nalazi u mojoj torbi, tako da mogu uživati u njenom okusu na poslu ili putovanju

Okrepljuje i čuva moje tijelo koje je prešlo u drugu dimenziju.
Postupak: stavite u blender, limun, naranču,bananu, nekoliko jagoda prema želji ( mogu biti i smrznute) dva lista crvenog radiča, 3 lista kelja, malo peršuna ili pola stapke celera, dodajte 4 dcl vode. Uživajte!



Nema komentara:

Objavi komentar