subota, 16. siječnja 2016.

Zelena infuzija

U zimskom periodu ljudi su skloni raznim virusnim i bakterijskim oboljenjima. Često čujem kako se žale da imaju gripu, prehladu, upalu pluća, sinusa.. Moram priznati da su te pojave za mene prošlost. Dugo nisam bila bolesna, niti imala neku prehladu.
Davno prije nego sam se počela hraniti uglavnom sirovom hranom te si uključila u dnevni obrok obavezne zelene kašaste sokove, alergija me napustila tako lako da nisam niti primijetila da je uopće imam. 
Bila sam svjesna svojega ozdravljenja, kada sam u proljeće ušla u drvored rascvjetanih cica-maca, na kojima su bili rojevi pčela. Zrak je bio prepun mirisa i peluda, što je za alergičare prava drama, te neugodno reagiraju sluznice dišnih puteva, nosa, očiju i ždrijela. Osjećala sam da više nemam te simptome i bila sam veoma sretna, a niti pčele me nisu htjele otjerati. Moje tijelo koje se već duže vrijeme hranilo sirovim namirnicama nije imalo zadah kao tijela koje se hrane klasičnim namirnicama, kuhanom i prerađenom hranom, pogotovo mesom, na što pčele reagiraju vrlo dramatično i žestoko. Tada sam osjetila pravu ljepotu prirode, života i energije. 

Tijelo obolijeva kada se želi riješiti nakupina sluzi kuhane i prerađene hrane. Jer svaka bolest je odgovor tijela na naše ponašanje u smislu prehrane. 
Tijelo da bi moglo normalno funkcionirati treba se pročistiti prirodnim „metlama-pročistačima“, odnosno celulozom iz zelenja. Najviše nakupina i otrova ima u crijevima, kojih se tijelo može riješiti samo klistirenjem, zelenim kašastim sokovima i postom. Kada napravite takvo čišćenje vratit će vam se energija i zdravlje. Nije lako i treba znati, pogotovo kada je u pitanju sastav namirnica zelenih kašastih sokova koji trebaju brzo i učinkoviti istjerati balaste iz tijela. 

Zeleni kašasti sokovi su izuzetno važni za čišćenje i za zdravlje organizma. Kada se postigne ta razina, tijelo dobiva velike količine energije, sve potrebne vitamine i minerale, zdravlje više nije upitno!

Donosim vam jedan takav specijalni recept zelenog kašastog soka za čišćenje ili detoksikaciju.

Jabuka, banana, pola grejpa ili šaka aronije (može smrznuta), naranča,, komadić đumbira, 1 žličica čajna mljevenog lana, 1 žličica čajna zelenog praha koprive, 5-6 listova blitve, komadić organskog limuna s koricom, pola stapke zelenog celera ( nadzemni dio), 5-6 dcl vode. Sve sastojke stavimo u Vitamix i miksamo do fine strukture. Napravimo 1 litru zelene dragocjene infuzije koja prenosi kisik u naše stanice i u krv.


Ako stanice imaju dovoljno kisika, nećete se razboljeti. Zelenim kašastim sokom obavezno zamijenite jedan kuhani obrok, te u svoju prehranu uključite što više sirovog voća i povrća.
Preporučujem da nabavite dobar blender poput Vitamixa, koji je snažan ima veliki broj okretaja u sekundi, tako da može vrlo uspješno napraviti difuziju stanične opne celuloze, te se na taj način vrlo brzo prenosi kisik u krv.


by Nada Zlatar Lukavski

Nema komentara:

Objavi komentar