nedjelja, 3. kolovoza 2014.

Zašto prljave lubenice u trgovinama, i da li su higijenski ispravne?





Kupila sam danas u Billi veći komad lubanice. Kada sam je donjela doma, bila sam neugodno iznenađena, lubenica je ispod folije kojom je  zamotana sva prljava od blata. Razmišljala sam kuda da je uopće stavim a da ne uprljam stol i ruke, i samu jestivu lubenicu. Stavila sam rukavice koje koristim u kuhinji kada gulim i pripremam voće i povrće i dala se na posao. Kada sam očistila koru od blata, vidjela sam da tu nije priči kraj.
Naime lubenica je bila prljava i na jestivom djelu, ne samo na kori. Znači, kad je netko od djelatnika rezao-cjepao lubanicu nije mario što je sječivo prljavo od blata i tko zna od  čega , misleći pri tom valjda  da su ljudi „svinje“ pa to sve mogu i pojesti.
Rekla bih: nemar, neznanje, bahatost i nepoštivanje HACC-a i Propisa o korištenju hrane u Trgovinama.
S trgovinom Lildl, ništa bolje. Tamo su lubenice sve od blata kao da ste ih  ubrali na njivi. A kada je želite kupiti i izvuči iz one grozne kartonske naherene kutije, da se ne uprljate morate obuči radničku kutu, morate biti bilderske kondicije  da izvučete ogromnu lubenice, a pogotovo je zgodno kada je plod na dnu, tada bi morali imati i produžene ruke, pomislim kako to sigurno nije posao trgovaca Lidla da vam opere tu prljavu lubenicu i odnesu  vam je na blagajnu, ako ste je baš luđački željeli kupiti a nedaj bože da vam je odnesu do automobila! Nismo mi zapad, mi smo ipak Balkan!
Pitam se kome je tu kupac na prvom mjestu? Situacija govori kako je kupac na zadnjem mjestu, njegova je obaveza samo da plati robu,  nema veze što će dobiti za svoj novac, mogu to biti i užegnuti orasi po 59,90 kn, (takovi ne vrijede niti 1,00 kn, jer su zdravstveno neispravni) zatim trulo voće po 5,99 kn/kg, nektarine za prmjer, kada ih donesete doma, drugi dan su već sve trule, što vam to govori??
Kupci su samo krivi jer ne prijavljuju nadležnoj Inspekciji takve i slične događaje, a pitanje što bi Inspekcija i poduzela??
 
Pitam se  zašto Spomenutim trgovinama i ostalim trgovinama koje prodaju voće i povrće koristi HACCP i da li poštuju Pravilnik o čistoči hrane, ili pak nikad za to nisu niti čuli, može biti ovo zadnje, a da Inspekciju niti ne spominjem.

Nema komentara:

Objavi komentar