Naime lubenica je bila prljava i na
jestivom djelu, ne samo na kori. Znači, kad je netko od djelatnika rezao-cjepao
lubanicu nije mario što je sječivo prljavo od blata i tko zna od čega , misleći pri tom valjda da su ljudi „svinje“ pa to sve mogu i pojesti.
Rekla bih: nemar, neznanje, bahatost i
nepoštivanje HACC-a i Propisa o korištenju hrane u Trgovinama.
Pitam se kome je tu kupac na prvom
mjestu? Situacija govori kako je kupac na zadnjem mjestu, njegova je obaveza samo da
plati robu, nema veze što će dobiti
za svoj novac, mogu to biti i užegnuti orasi po 59,90 kn, (takovi ne vrijede
niti 1,00 kn, jer su zdravstveno neispravni) zatim trulo voće po 5,99 kn/kg,
nektarine za prmjer, kada ih donesete doma, drugi dan su već sve trule, što vam
to govori??
Kupci su samo krivi jer ne prijavljuju
nadležnoj Inspekciji takve i slične događaje, a pitanje što bi Inspekcija i
poduzela??
Pitam se zašto Spomenutim trgovinama i ostalim trgovinama
koje prodaju voće i povrće koristi HACCP i da li poštuju Pravilnik o čistoči
hrane, ili pak nikad za to nisu niti čuli, može biti ovo zadnje, a da
Inspekciju niti ne spominjem.
Nema komentara:
Objavi komentar