srijeda, 12. ožujka 2014.

Kako sam pobijedila Alergiju

Svakog proljeća untrag par godina, patila sam od simptoma alergije, počevši od početka travnja pa sve do kraja svibnja. Imala bih grozan osjećaj prehlade,  svrbež očiju koji je bio toliko strašan da ga se nisam mogla riješiti, nekotrolirano curenje iz nosa, gušila  sam se po noći, neprestano bih kihala, bila sam kao izvan svoga tijela, koje nisam naprosto osjećala. U peludno okruženje livada i šuma nisam se usudila. Tako sam se mučila nekoliko godina. Pila sam stalno tablete koje mi više nisu pomagale. Svake godine simptomi su mi se pojačavali, nisam ih više mogla trpjeti, odlučila sam tome stati na kraj.

Znala sam da mi je imunitet pao te da ga moram podići, odmah sam počela razmišljati da trebam problem zdravlja uzeti u svoje ruke. Počela sam piti velike količine soka od cikle i mrkve uz dodatak limuna za okus. Tako sam napravila kuru svake godine mjesec do dva. Počelo mi se zdravlje poboljšavati, jer sam uz svoju tada klasičnu kuhanu prehranu dobila pozitivan rezultat, simptomi su mi se počeli smanjivati iz godine u godinu. I tako sam trebala i manje tableta.
 
Pred godinu dana doživjela sam spoznaju o sirovoj prehrani kao lijeku i o zelenim kašastim sokovima. Prelazak iz kuhane ''građanske'' prehrane na sirovojelstvao, riješila sam se alergije, nemam više nikakvih simptoma, mogu u peludno okruženje, te uživati u cvjetnim livada. U sobi imam veliki buket cvijeća i cica-maca koje mi ne stvaraju ama baš niakve simptome alergije.
 
Sirovom prehranom i zelenim kašastim sokovima uz obilje voća i salata, pobijedila sam Alergiju i još neke bolesti! :)

Nema komentara:

Objavi komentar