četvrtak, 6. veljače 2014.

Hrskavi Krekeri s paprikom i lukom

Svoju sirovojelsku prehranu upotpunjujem krekerima, koje radim često i obilato. Uvijek smislim neku novu kombinaciju i neki novi recept. Uglavnom se ravnam prema namirnicama koje imam trenutno u frižideru. Hrskavi krekeri su mi toliko dobri, obožavam njihov pun i poseban prirodni Raw okus, da ih ne bi mijenjala za bilo kakva klasična peciva i kruh. 
Nedavno mi se dogodila jedna neobična situacija, naime moja prijateljica nagovorila me da svojoj mački ponudim kruh, jer da mace to vole. Tako sam i napravila. Kupila sam kruh i ponudila maci, i zaista sam se uvjerila u prijateljičina uvjerenja da mačke '' vole kruh''. 
Pomislim, pa da ja probam taj kruh koji voli moja maca. Stavila sam u usta zalogaj kruha i zamislite, njegov bez ukusan okus natjerao me da ga pljunem!! Radije sam uzela suhu smokvu  i bademe kako bi uživala u svojim omiljenim grickalica.

Nedavno sam napravila fine hrskave krekere po svom izmišljenom receptu, oduševili su me.

Sastojci:
-           ¾ šalice zlatnog lana
-          1 šalica pulpe suncokretovih sjemenki
-          ½ šalice kokosa
-          1 šaka oraha
-          1 šalice pulpe badema
-          ¼ šalice pulpe sezama
-          ½ svježe crvene paprike
-          1 manja mrkva
-          ¼ manjeg ljubičastog luka
-          limunov sok prema okusu
-          1 žlica maslinovog ulja
-          1,5 žličica himalajske soli


Postupak:  svu sačuvanu pulpu koja  vam je ostale od mlijeka stavite u zdjelu sa strane. Zatim  stavite u   sjeckalicu, svježu crvenu papriku, luk, orahe, sol, maslinovo ulje, limun ili limunov sok,  malo vode ako je potrebno, sjeckati do fino-grube strukture, smjesu staviti u zdjelu i pomiješati s pulpom, naribati  1 manju mrkvu i dodati mljeveni zlatni lan namočen kroz par minuta. Sve sastojke pomiješati u vrlo gustu smjesu, te staviti u dehidrator na papir, naznačiti oblike po želji i ostaviti da se suše na 43 ili 45 st. 8-10 sati,  tako da budu fini hrskavi. 

Nema komentara:

Objavi komentar