petak, 21. veljače 2014.

Zeleni hranjivi Smoothie s kokosovim mlijekom potpun obrok

Ponavljam, grozim se pristupa pripreme hrane na klasičan način, zamaranja s nekakvim kompliciranim receptima gdje se također donekle uništavaju enzimi, bilo to sušenje sirovih namirnica ili  loša kombinacija sastojaka od kojih nema baš previše koristi. 
Gledam Neku TV emisiju i užasavam se kako neka Kuharica prezentira svoje kuhane recepte, ''recepte smrti'',  čudi me kolika neobrazovanost  i primitivizam vlada u medijskom prostoru i u društvu. Umjesto da  angažiraju sirovojelske stručne praktičare i znalce  koji bi mogli dati korisne upute kako se ispravno Sirovo hraniti. Kada pogledam te kuhara koji kuhaju i prezentiraju se na TV- u, sam njihov izgled govori tko su zapravo oni i što jedu. Kuharica bolesnog izgleda, s podočnjacima, jer ima zdravstvni problema od te svoje ''prekrasne i fine prehrane''zatim njezin asistet kuhar koji je sijed i staračkog izgleda. Pitam se tko bi jeo tu njihovu jadnu hranu i bezbojnog izgleda, jadnu i mrtvu, koju su prethodno uništili kuhanjem, i još se hvale kako je ti fino, jadni su i kratkovodni baš kao i oni koji su ih angažirali.

Najbolji i najučinkovitiji su kašasti sokovi koje ispravnom kombinacijom unosimo u naše tijelo, a ono nam vraća na način da nismo bolesni, da imamo mnogo energije, da nismo nikada umorni, da možemo obavljati razne fizičke aktivnosti, baviti se sportom i postizati odlične i začuđujuće rezultate. Žao mi je kada se ta krasna sirova hrana poistovjećuje s ''građanskom'' hranom koja je potencijala za sve bolesti.

 Zamislite koliko bi ovakav smoothie koristio vašoj djeci!

Imam saznanja kako su djeca othranjena na zelenim kašastim sokovima i koji nikada nisu okusili kuhanu hranu, ona neznaju što znači odlazak k liječniku, zubaru. 
Dajem vam jedna moj primjer, ali samo jedan: Kada nisam bila na  sirovoj hrani, iako sam pazila da uvijek pojedem dosta salata, voća, ''dopuštenih'' namirnica, pojavio mi se jedan problem, počelo mi se povlačiti zubno meso. Iako imam zdrave zube, s par plombi, ne bole me, i u dobrom su stanju. Zboga povlačenja zubnog mesa, moja zubarica uputila me u Zagreb na stomatološki fakultet, da bi mi tamo utvrdili uzrok moga problema. Otišla sam, nakom što su me tamo pregledali stručnjaci, zaključili su da mi se zubno mese povlači od pre revne higijene i energičnog pogrešnog pranja zubi četkicom. 
Kada sam počela piti zelene kašaste sokove, moje se zubno meso počelo izgrađivati, zubi su mi postali još bijeliji i čistiji. Nikada više ne žvačem žvakače jer su mu bljak. Dakle zubari svojim naukom nisu bili u pravu. Meni i svakome  tko ima takav problem, zubno meso se povlačilo od škrobne kuhane hrane, pogotovo od žitarica, mlijeka i mliječnih proizvoda, te od zakiseljenja (mesa).

Zeleni smoothie sa kokosovim mlijekom
- prvo napravite u blenderu kokosovo mlijeko, recept sam dala na jednom od prethodnih   blogova.
- zatim sve sastojke zelenje i voće odokativno i po želji stavite u blender i miksajte do fine struktura. Zadovoljstvo neće izostati.

2 komentara:

  1. Draga Nada, teško je promjeniti navike.. al i ovako malim pomacima mi ćemo promjeniti nešto. I mene moja doktorica niije duuuugo vidjela :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Dejana, veseli me ovo što si napisla, da ne trebaš doktora :) znači da si uspjela staviti zdravlje pod svoju kontrolu. Može se, samo treba imati motiva. Ljudi najteže mijenjaju svoje navike, pa i onda kada su smrtno bolesni. Fale edukacije od malih nogu, od vrtića i škole. Osjećam da se ipak nešto pokreće u pozitivnom smislu. Mladi uglavnom prihvaćaju sirovojelstvo kao stil života, i to je veliki pomak prema zdravlju. Uvijek imam inspiracije za ovakve teme.

    OdgovoriIzbriši