petak, 14. veljače 2014.

Smoothie kad je bal nek' je bal

Po meni, ovo je moja najdraža kombinacija Smoothiea, kada stavim više voća manje zelenja, idealna za popodne kada se vratim s posla. Već putem prema doma mislim na svoj blender i sastojke koje ću unutra ubaciti. 
Ako nemam dovoljno svježih i zrelih namirnica u frižideru tada navratim do trgovačkog Centra kako bih se snabdjela svježim voće i povrćem. Jabuke obično dobijem od svoje mame iz njezinog voćnjaka, koje su potpuno čiste od pesticida i eko-zdrave, jer se ne tretiraju a rastu na čistom zraku u čistoj prirodi. Ako ne stignem do svoje mame onda jabuke kupujem od jednoga djedice koji ima veliki voćnjak a jabuke su mu ekološki ispravne, tako tvrdi on i jedna zečica. Zečici najviše vjerujem. 
Jedna poznanica  ispričala mi je da njezina zečica jede jabuke od spomenutog voćara, ali one koje se kupe u trgovačkim centrima neće konzumirati. Eto kako su životinje dobri pokazatelji i hvala im jer i mi neka stvorenja moramo ipak učiti od njih. Hvala prijateljici na korisnim informacijama, a zečici na istraživačkom poduzetku.

Moj omiljeni Smoothie, kod pomisli na njega, slina mi ispunjava usta. :)

Sastojci i postupak su svima znani, a slika govori više od tisuću riječi. Evo prilažem je, na vama je samo da lijepo pokupite svo to povrće složite odokativni omjer prema vašem ukusu i blendajte do fine struktura. Uživajte i neka se vaši receptori vesele.

To je moj omiljeni ručak :)

Sastojci: 
- 2 šake špinata
- 4 jagode
- 1 šalica manga
- pola naranče
- 1 kiwi
- 1 banana
- 1 šaka kelja pupčara
- 3 dcl vode ili prema željenoj gustoći


Nema komentara:

Objavi komentar