ponedjeljak, 10. veljače 2014.

Sirova sarma

Kroz vikend dala sam si malo truda pa napravila sirovu sarmu. Iskreno, baš sam se osjećala cool jer mi stan nije zaudarao na kiselo fermentirano zelje, od kojega bih znala dobiti rane i plikove oko ustiju. 

Izmislila sam sama svoju sarmu ili punjeno zelje ili kelj, možda bi taj naziv bolje odgovarao s obzirom da se radi o sirovim namirnica. 
Meni je okus fenomenalan i ne bih ništa mijenjala. Pojela sam 4 sarme u slast, a za desert sam si ugodila sa sirovom crnom čokoladom s grožđicama i sušenim voćem.




Sastojci:
-       4 lista mladog zelja ili kelja
-       2 žlice maslinovog ulja
-       Šaka oraha ili badema ( namočenih)
-       Šaka namočenih suncokretovih sjemenki na par sati.
-       1 žlica sušenih rajčica (namočiti par sati)
-       2 suhe šljive (namočiti par sati)
-       9 svježih cherry rajčica ili 1 i 1/2 obične
-       ½  svježe crvene paprike
-       Himalajska sol
-       Bosiljak
-       Ružmarin
-       Limun
-       Češnjak
-       Luk
-       Prehrambeni veganski kvasac
-       1 žlica mljevenog lana
 
 

Postupak:  Listovima zelja i/ili kelja, zguliti tvrde peteljke, premazati ih maslinovim uljem i posipati s par mrvica himalajske soli, ostaviti da stoje sat vremena ili prema potrebi, glavno da se opuste i da postanu podatni kakao bi se dali formirati u sarmu.

Fil:
Prvo samljeti u sjeckalici bademe ili orahe, dodati sušenu namočenu rajčicu, 1 žličicu soli, sviježu crvenu papriku, luk, suhe šljive, namočene suncokretove sjemenke, pola češnja, peršin, bosiljak, par kapi limuna prema okusu, 1 manja žlica prehrambenog kvasca, po potrebi dodati malo vode u kojoj se namakala rajčica, 1 manja žlica lana.

Umak:
U sjeckalici sameljite, sviježe cherry rajčice, peršin, ružmarin, bosiljak, pola češnja, himalajsku sol prema okusu, limunov sok prema okusu, pola žlice prehrambenog kvasca, dodati po potrebi vode od namakanja sušenih rajčica.

Sarmu možete poslužiti uz čips od batata.


Količina  dovoljna za dva obroka. 

Nema komentara:

Objavi komentar