četvrtak, 13. veljače 2014.

Kokosovo mlijeko

Kada sam prvi puta napravila kokosovo mlijeko, nisam baš bila njime oduševljena. Njegov intenzivan miris podsjećao me na kozje mlijeko, koje mi smrdi i koje ne volim kao niti ostala mlijeka. Mlijeko pije samo telad i male bebe, svi odrasli nemaju enzime za probavu, tako da definitivno mlijeko životinjskog porijekla nije za ljudsku ishranu, pogotovo ono termičko obrađeno,  fermentirano i pasterizirano. Takva mlijeka  i proizvodi od njih zadržavaju se u našem tijelu  ako ih konzumiramo,  te od njih nastaju bolesti. Roditelji nikako ne bi smjeli svoju djecu hraniti mlijekom i mliječnim. Tako ih šalju ravno u bolesti i smrt.

Promijenila sam mišljenje o kokosovom mlijeka, razmišljala sam kako da mu poboljšam okus prema svom ukusu,  dodala sam malo ekstrakta vanilije i okus je bio savršen, dodala sam malo i agavinog sirupa. Probajte.

Sastojci i postupak:  u blender sam stavila 1 šalicu kokosa,  4,5 šalica vode, dodala sam ekstrakt od vanilije malo agavinog sirupa (1 žlica) prema želji. Blendati do fine strukture. Ne trebamo cijediti.

Dobili smo fini hranidbeni napitak, savršenog okusa i mirisa.

Nema komentara:

Objavi komentar