nedjelja, 2. veljače 2014.

Moj Zeleni smoothie za na posao

Mrzila sam jutarnje ustajanje i spremanje na posao. Noćni sam tip i uvijek idem na spavanje vrlo kasno, ne prije pola noći. Stalno nešto radim što me ispunjava, pišem, čitam knjige ili odlazim na  noćno trčanje, koje obožavam. Svakodnevna jutarnja rutina spremanja na posao uvijek mi je teško padala. Nisam se nadala da će ona ikada prestati.

Kada sam se prepustila sirovojelstvu koje se uglavnom sastoji od pijenja zelenih i ostalih kašastih sokova, voćnih i povrtnih, sve nelagode oko mojega ustajanja su nestale. Nije mi više potrebna budulica, jer se budim 10 minuta prije zvona, bez obzira kada idem na spavanje. Ne osjećam više umor i ne znam  kako izgleda ta pojava. 

Upravo sam izmiksala 1 litru zelenog kašatog soka koji sam pohranila ga u frižider do jutra u svoje specijalne flašice, koje izgledaju kao duda, obožavam iz njih piti svoju zelenu infuziju koju ću ponijeti na posao. Evo recept i za vas. Neka se i vaši receptori vesele!


-1 banana
-2 manje jabuke
-1/4 limuna
- 5 listova zelene salate
-2 lista crvenog radiča
-5 listova blitve
-1 grančica bosiljka
- 4,5 dcl vode


Staviti sve sastojke u blender, miksajte do fine strukture. Dobije se 1 litra zelenog kašastog soka.

Nema komentara:

Objavi komentar